Akademia Versum – wiedza, dzięki której unikniesz kryzysu

marketing-skierowany-do-kobiet-akademiaversum
[Głosów:0    Średnia:0/5]

marketing-skierowany-do-kobiet-akademiaversumNa rynku salonów fryzjerskich panuje ogromna konkurencja. W branży mogą utrzymać się tylko najlepsze salony. Bądź o krok przed konkurencją. Poznaj sprzedażowe know-how i dowiedz się, jak dbać o swoich klientów. Czytaj Akademię Versum i zyskaj cenną, specjalistyczną wiedzę!

Czym jest Akademia Versum?

To specjalistyczne szkolenie dla właścicieli i managerów firm z branży hair & beauty, które dostępne jest w Internecie. Zostało ono opracowane z inicjatywy twórców Versum – popularnego oprogramowania, ułatwiającego zarządzanie salonami urody. Kurs obejmuje szereg lekcji tworzonych przez ekspertów z branży, które poruszają zagadnienia z zakresu sprzedaży, finansów, obsługi klientów, prawa i zarządzania. Baza materiałów jest na bieżąco aktualizowana.

Porady biznesowe zamieszczane na stronach Akademii Versum są naprawdę warte uwagi. Przygotowane zostały w formie przystępnych artykułów, które wyczerpują poruszane zagadnienia. Dostęp do nich jest w pełni bezpłatny. Wystarczy wejść na stronę www.akademiaversum.pl.

Zobacz, czego dowiesz się z przykładowych lekcji

  • Dział Finanse, Lekcja 8, pt. „Jak finansować działalność salonu kosmetycznego i fryzjerskiego” – To materiał, z którego dowiesz się, jak pozyskać środki na uruchomienie małego lub średniego salonu urody. Zobacz, czy kredyt lub pożyczka będą dla Ciebie opłacalne.

  • Dział Marketing, Lekcja 46, pt. „Jak wykorzystać marketing SMS w salonie?” – Marketing automatyczny cieszy się coraz większą popularnością. Regularny kontakt z klientami pozwala zatrzymać stałych usługobiorców i buduje renomę salonu. Zobacz, jak w pełni wykorzystać potencjał SMS-ów.

  • Dział Obsługa klienta, Lekcja 21, pt. „Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami – Oto jedna z najpopularniejszych lekcji w Akademii Versum. Praktyczne porady Ewy Mielcarek pozwalają na udaną współpracę nawet z bardzo kłopotliwymi klientami. To artykuł, który powinni przeczytać nie tylko właściciele salonów, ale także ich pracownicy. Dzięki wskazówkom wyjdziesz z twarzą nawet z bardzo trudnych sytuacji.

  • Dział Sprzedaż, Lekcja 26, pt. „Jak skutecznie reklamować salon w prasie” – Czy reklama w mediach papierowych jest jeszcze opłacalna? Gdzie warto się promować? W jaki przekaz zainwestować? Odpowiedzi na te i inne pytania udziela Małgorzata Szcześniak, profesjonalny redaktor i specjalistka od marketingu.

  • Dział Prawo, Lekcja 5, pt. „Odpowiedzialność prawna fryzjera i kosmetyczki” – Prowadzenie salonu urody to duża odpowiedzialność, także prawna. Zobacz, na czym polega odpowiedzialność wobec klientów w salonie fryzjerskim i gabinecie kosmetycznym.

  • Dział Zarządzanie, Lekcja 33, pt. „Jak czytać wyniki swojej firmy, by zwiększać zyski” – To cenny artykuł dla tych, którym zależy na rozwoju biznesu. Marta Fiłoń instruuje, jak w kilku prostych krokach przekuć dane dotyczące działalności salonu w zyski. Uczula także na to, jakie informacje mogą być zapowiedzią nadchodzącego kryzysu.

 

 

Udostępnij na:
(Odwiedzin 79, w tym dzisiaj 1)
0
0



Trendy fryzjerskie

Kolorowe pasemka i efektowne refleksy Jeżeli chcesz zmienić kolor swoich włosów, ale nie możesz się zdecydować co do konkretnej barwy, powinnaś pomyśleć o pasemkach. Z pewnością, dodadzą T...
Dobieranie fryzury dla okrągłej lub kwadratowej tw... Często nie zdajemy sobie sprawy, iż przy pomocy odpowiednio dobranej fryzury możemy wymodelować rysy twarzy. Twarz zbyt okrągłą możemy lekko wyszczupl...
Prosta dekoloryzacja włosów W ostatnim czasie bardzo popularna jest dekoloryzacja, która polega na usunięciu efektów wcześniejszego farbowania fryzury. Aby ją przeprowadzić, trze...
Farbowanie włosów w ciąży Ciąża to stan, w którym kobiety wyglądają pięknie, często się uśmiechają i nie mogą się doczekać momentu, w którym na świat przyjdzie ich maleństwo. P...
Farbowanie włosów a okres – fakty i mity Koloryzacja włosów to zabieg upiększający, który na stałe gości w terminarzu każdej kobiety, która lubi eksperymentować z barwą swojej fryzury. Oczywi...