Akademia Versum – wiedza, dzięki której unikniesz kryzysu

marketing-skierowany-do-kobiet-akademiaversum
[Głosów:0    Średnia:0/5]

marketing-skierowany-do-kobiet-akademiaversumNa rynku salonów fryzjerskich panuje ogromna konkurencja. W branży mogą utrzymać się tylko najlepsze salony. Bądź o krok przed konkurencją. Poznaj sprzedażowe know-how i dowiedz się, jak dbać o swoich klientów. Czytaj Akademię Versum i zyskaj cenną, specjalistyczną wiedzę!

Czym jest Akademia Versum?

To specjalistyczne szkolenie dla właścicieli i managerów firm z branży hair & beauty, które dostępne jest w Internecie. Zostało ono opracowane z inicjatywy twórców Versum – popularnego oprogramowania, ułatwiającego zarządzanie salonami urody. Kurs obejmuje szereg lekcji tworzonych przez ekspertów z branży, które poruszają zagadnienia z zakresu sprzedaży, finansów, obsługi klientów, prawa i zarządzania. Baza materiałów jest na bieżąco aktualizowana.

Porady biznesowe zamieszczane na stronach Akademii Versum są naprawdę warte uwagi. Przygotowane zostały w formie przystępnych artykułów, które wyczerpują poruszane zagadnienia. Dostęp do nich jest w pełni bezpłatny. Wystarczy wejść na stronę www.akademiaversum.pl.

Zobacz, czego dowiesz się z przykładowych lekcji

  • Dział Finanse, Lekcja 8, pt. „Jak finansować działalność salonu kosmetycznego i fryzjerskiego” – To materiał, z którego dowiesz się, jak pozyskać środki na uruchomienie małego lub średniego salonu urody. Zobacz, czy kredyt lub pożyczka będą dla Ciebie opłacalne.

  • Dział Marketing, Lekcja 46, pt. „Jak wykorzystać marketing SMS w salonie?” – Marketing automatyczny cieszy się coraz większą popularnością. Regularny kontakt z klientami pozwala zatrzymać stałych usługobiorców i buduje renomę salonu. Zobacz, jak w pełni wykorzystać potencjał SMS-ów.

  • Dział Obsługa klienta, Lekcja 21, pt. „Sposoby radzenia sobie z trudnymi klientami – Oto jedna z najpopularniejszych lekcji w Akademii Versum. Praktyczne porady Ewy Mielcarek pozwalają na udaną współpracę nawet z bardzo kłopotliwymi klientami. To artykuł, który powinni przeczytać nie tylko właściciele salonów, ale także ich pracownicy. Dzięki wskazówkom wyjdziesz z twarzą nawet z bardzo trudnych sytuacji.

  • Dział Sprzedaż, Lekcja 26, pt. „Jak skutecznie reklamować salon w prasie” – Czy reklama w mediach papierowych jest jeszcze opłacalna? Gdzie warto się promować? W jaki przekaz zainwestować? Odpowiedzi na te i inne pytania udziela Małgorzata Szcześniak, profesjonalny redaktor i specjalistka od marketingu.

  • Dział Prawo, Lekcja 5, pt. „Odpowiedzialność prawna fryzjera i kosmetyczki” – Prowadzenie salonu urody to duża odpowiedzialność, także prawna. Zobacz, na czym polega odpowiedzialność wobec klientów w salonie fryzjerskim i gabinecie kosmetycznym.

  • Dział Zarządzanie, Lekcja 33, pt. „Jak czytać wyniki swojej firmy, by zwiększać zyski” – To cenny artykuł dla tych, którym zależy na rozwoju biznesu. Marta Fiłoń instruuje, jak w kilku prostych krokach przekuć dane dotyczące działalności salonu w zyski. Uczula także na to, jakie informacje mogą być zapowiedzią nadchodzącego kryzysu.

 

 

Udostępnij na:
(Odwiedzin 7, w tym dzisiaj 1)
0
0



Trendy fryzjerskie

Zadania praktyczne i teoretyczne na egzaminie tech... Pragnąc zostać fryzjerem, niezależne od wcześniejszej edukacji, bowiem zarówno po technikum, szkole zawodowej, studium fryzjerskim czy kursach i szkol...
Prosta dekoloryzacja włosów W ostatnim czasie bardzo popularna jest dekoloryzacja, która polega na usunięciu efektów wcześniejszego farbowania fryzury. Aby ją przeprowadzić, trze...
Pierwsza wizyta dziecka u fryzjera w celu ścięcia ... Dla dziecka pierwsza wizyta u fryzjera jest ogromnym przeżyciem i często towarzyszą jej krzyki, spazmy i złość malucha. Niejednokrotnie może skuteczni...
Jak często farbować włosy? Farbowanie włosów to zabieg, który ma na celu uzyskanie wymarzonego koloru fryzury i nadać jej odpowiedniego połysku. Jednak nie można przesadzać z ko...
Czeladnik fryzjerstwa – kurs od podstaw Pragnąc zostać fryzjerem i rozpocząć praktykę zawodową lub własną działalność gospodarczą należy ukończyć szkołę o takim profilu lub przystąpić do spe...